سورناسورنا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

سورنا

دانشگاه

1391/11/12 16:46
نویسنده : مامان و بابا
492 بازدید
اشتراک گذاری

من دانشجو هستم .عینک

موقع ثبت نام دانشگاه عمه با سورنا اومدن با من ..از خود راضی

اونجا یک نفر که الان فضول کلاس گفت ااااااااااااا رشته تو اینه ؟ مثل من ... سورنا یهو گفت هااااا (صدا شیر ) من شیرم  اونم گفت وای منم اهوم نخوری منو استرس

خلاصه کلی شیطونی کردی...چشمک

بعد.. ایستاده بودیم یه پسر دست کشید رو سرت لبخندوایییییییییییییییییییییییییی مگه ول می کردی

هییییییی داددو بیداد جیییییغ .همه نگامون کردن من روم م کردم اونور ترسیدم عمه اومد بردت .نگراننگران

تو صف اخر بودم که هی میومدی میگفتی الناز پول بده 2-3 بار اومدی پول گرفتی ناراحتبعد وسط سالن  گفتی الننننننننناااااااااااز دوست دارم واااااااااااااااااای همه نگام کردن.ماچماچ

اینا هیچی تا یه مدت دختر که اهو بود جلو همه میگفت سورنا  هی میگم نگو میگه نه تو سورناییی به همه گفت چی کردی سر همین تو کلاس مشهور شدم.خوشمزهخوشمزه

پسندها (1)

نظرات (2)

غزال
11 بهمن 91 14:38
سلام زشت اجی قربونت برم تو چقدر شیرینی من خیلی سر به سرت میذارم تو هم بینصیب نمیزاری دوست دارم عزیزم

غزال
11 بهمن 91 14:43
رفتی دانشگاه بلبل زبونی کردی دختر ها هم عاشقت شدن بس که خوشگل و با نمکی عزیزم اجی انشا دانشجویی خودت عشقم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سورنا می باشد